لیست مواد مصرفی به همراه قیمت ولیست تجهیزات لوله کشی

با عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان گرامی
همانطور که قبلا عرض شد ،لیستی شامل مواد مصرفی و تعداد انها با توجه به تعداد 20 نفر کاراموز در هر شیفت تهیه کرده ام که البته برای لیست قیمت مقدار را تا انجایی که جا داشته است کم کرده ام تا قیمت بالا نرود. در هر حال میانگین مواد مصرفی برای هردوره با احتساب اینکه دوره در مراکز سابقه داشته باشد بین 3 تا 4 ودر صورتی که سابقه نداشته باشد بین 6 تا 7 میلیون مواد مصرفی نیاز دارد.همچنین تجهیزات ضروری مورد نیاز کارگاه لوله کشی بهداشتی نیز در لیست دیگری تهیه کردام.توجه شود که این اجناس لوازم ضروری می باشد و از سایر تجهیزات عمومی این رشته دراین لیست ذکری نشده است چراکه عموما کارگاه ها به تجهیزات عمومی مثل سندان و موتور جوش یا غیره مجهز هستند. تجهیزات نیز در صورتی که همه از تجهیزات خوب ودر صورت امکان خارجی مثل مارکایی مانند روتنبرگر تهیه گردد زیر 10 میلیون می توان تجهیزات کارگاه راجمع آوری کرد.
همچنین لیست دیگری مربوط به مواد مصرفی وتجهیزات سردخانه وبرودتی و حرارتی در حال تهیه می باشد که به زودی آماده می شود .در پایان از نقد و بررسی شما همکاران گرامی از این لیست ها و اعمال تغییرات مناسب در جهت پر بارشدن استقبال می شود.
این لیست ها به آقای سید اکبر حسینی ایمیل شده است. درضمن قبولی آقای حسینی در امتحان کارشناسان دادگاه هم ، به ایشان تیریک می گوییم.
با تشکر
سید محمد جواد هاشمی
نظرات 1 + ارسال نظر
رز شنبه 8 اسفند 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://acme.blogsky.com

سلام
ممنون از مطالب وبتون
اومدی نظر یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد