گرمایش ساختمان

گرمایش ساختمان

حدود 71 درصد مصرف انرژی در منازل صرف گرمایش می‌شود. اگرسیستم گرمایشی متناسب با نیازتان را در منزل داشته باشد. منزلتان این قابلیت را دارد که گرما را تا مدت زمانی که شما مایل هستید برایتان نگه دارد. از وسایل گرمایشی به بهترین نحوه استفاده نمائید. اصلاً مهم نیست که منزلتان چقدر مساحت دارد و در چه نوع منزلی زندگی می‌کنید. نکته اصلی این است که بتوانید بدون اینکه آسایش و شرایط محیطی زندگی خود را تغییر دهید در هزینه‌ها و میزان مصرف انرژی کاهش حاصل نمائید. 

شیرهای ترموستاتیک رادیاتور
سیستم کنترل هوشمند موتورخانه
بویلر
مشعل
دیگ
دودکش
مبدلهای حرارتی
رادیاتور
بخاریهای گازسوز دودکش دار
بخاریهای گازسوز بدون دودکش
بخاریهای نفتی
پمپهای حرارتی
  

گرمایش آب

تقریبا یک پنجم انرژی مصرفی خانوار صرف تولید آب گرم بهداشتی میشود. هرینه این انرژی نه تنها به نوع آبگرمکن و سوخت آن بلکه به محل نصب و نحوه استفاده از نیز بستگی دارد .اگر میخواهید یک سیستم جدید آبگرمکن بخرید باید توجه کنید که این سیستم دقیقا متناسب با نیازهای شما باشد. در این انتخاب نباید فقط به قیمت دستگاه نگاه کنید بلکه باید هزینه های دوران استفاده را نیز در نظر بگیرید. علاوه بر اینها خصوصیاتی مانند نصب آسان، کاربرد ساده ، داشتن ضمانت نامه و ... نیز بر انتخاب شما تاثیر خواهد گذاشت.

 
 

آبگرمکن گازی مخزن دار
آبگرمکن گازی فوری
آبگرمکن نفتی

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 4 شهریور 1387 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام استاد
من از دانشجویانی هستم که در فنی وحرفه ای کلاسهای مهارتها را می گذرانم متا سفانه کلاس تاسیسات ما تشکیل نشد لطفا مطالب مورد نیاز امتحان را برای من بفرستید.
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد